Коротка інформація про мене

Народився 15 січня 2005 року у селі Яблуниця, тоді ще Надвірнянського району Івано-Франківської області. В січні 2006 року трагічно померла мама. Я залишився на вихованні у діда з бабою. Батько жив у себе на батьківщині у селі Косівська Поляна Рахівського району Закарпатської області.


У 2011 році пішов у перший клас Яблуницької СШ. Спершу навчався не погано, в основному на 4 і 5. Починаючи з 2 класу і десь до середини 7 навчався погано. Нині пригадую, що великим розчаруванням для мене була російська мова. Вона мені не давалася і, мабуть, через це я опустився. Пригадую в 4 класі мені дуже мені подобалась і я отримував хороші оцінки по історії, природознавству. У 6 класі мені дуже легко давалася географія, здається тоді вже з'явилась фізика, література, навіть російська. Переломним моментом у моєму житті став 7 клас, коли я "підтягнув" усі предмети, крім алгебри та геометрії. У 8 класі я був уже серед кращих учнів у класі.

Пізніше поступив до Київського національного університету Ім. Т. Шевченка. Де отримав освіту на данний момент.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Мої домашні тварини

Моє улюблене хобі — спорт