Моє улюблене хобі — спорт

 Я шалено люблю обидва своїх хобі. Але є у мене й третє — найулюбленіше, найкраще, просто хобі номер один. Я обожнюю спорт. Займаюся фітнесом і просто не можу уявити своє життя без будь-яких фізичних навантажень. Я зовсім не розумію людей, які постійно сидять вдома. Адже не дарма кажуть, що рух — це життя.

Мені здається, що спорт — ідеальне заняття в будь-якому його прояві. Гімнастика, акробатика, підняття важких предметів, їзда верхи, катання на ковзанах — все це просто чудово. Мені цікавий будь-який вид спорту, навіть якщо я їм не займаюся. Мені подобається розмовляти з фахівцями з різних спортивних галузей, чи то плавець, чи то футболіст. Я дізнаюся від них багато цікавого. Пропоную їм розповісти про свої досягнення, а також сама ділюся власними враженнями.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Мої домашні тварини

Коротка інформація про мене