Мої домашні тварини

    У мене є домашній улюбленець – собака. Його звуть Борсук. Він дуже лагідний і добрий. Вранці і ввечері ми ходимо на прогулянку, а після того як приходимо додому граємо. Іноді, коли я йду в школу, мені часом здається, що Борсук без мене дуже сумує. Виходячи на вулицю я бачу як він сидить на вікні і проводжає мене сумним поглядом. В ці моменти мені особливо важко забути його. Але коли я приходжу додому він з радістю і гавкотом мене зустрічає. Кружляє, стрибає навколо мене, чекає поки я почну грати з ним. Я дуже люблю свою улюблену собаку.

     У мене є домашня тварина. Це кіт. Його звуть Мур. Ми так назвали нашого котика, бо він завжди муркоче. Він дуже добрий і милий. Кожен день, коли я встаю, він підбігає до мене і починає тертися об мене. Але скажу чесно, перший раз коли він підбіг, я подумала, що він хоче мене вкусити, а він підійшов і почав муркотіти. Через його гучне муркотіння я часто називаю його Мурликою. Ми з ним граємо разом дуже часто, після того як я зроблю уроки. У нього є і різні стрічки, і кольорові м’ячики, і всякі м’які іграшки. Загалом, скажу вам так, мій кіт – найкращий!

     Минулого року на день народження мені подарували кошеня. Я назвала його Маркізом. Тепер він підріс і перетворився на красивого кота.Маркіз – персидський кіт. Він дуже красивий, пухнастий, ніби одягнений в шубку. Як і всі коти, Маркіз розумний, хитрий і дуже любить своїх господарів, тобто всю нашу родину: і маму, і бабусю, і мене, і тата.

У Маркіза свій характер. Він любить зустрічати мене після школи, радіє, лащиться, треться об мої ноги, муркоче. На вулицю Маркіза ми не відпускаємо після того, як його ледь не загриз величезний ротвейлер. Але кіт наш не надто переймається, він дуже ледачий.Маркіза любить не тільки вся наша сім’я, але і наші сусіди, і друзі. Він подобається всім гостям за свою ласку і красу.

     

    Я вважаю, що тварини – це наші друзі. У мене у квартирі живе кіт Барсик, ми всією сім’єю його дуже любимо. Коли він був маленьким, він був дуже жвавим, ми не могли за ним встежити. Зараз він виріс і став красивим, пухнастим котом. Колір шерсті у Барсика рудий, очі зелені. Я доглядаю за ним: годую його, граю з ним. Він любить точити кігті об наш диван, за що мама завжди кричить на Барсика, але потім вона заспокоюється і знову гладить його. А взагалі наш рудий друг слухняний. Я дуже люблю свого зеленоокого кота – Барсика, він частина моєї родини.
























Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Моє улюблене хобі — спорт

Коротка інформація про мене